Kortelių žaidimas
„Klausimų kortelės savęs pažinimui”
Ar esate pasirengęs leistis į savęs atradimo kelionę? Atskleiskite savo paslėptus talentus, svajones ir siekius naudodami mūsų sukurtas savęs pažinimo klausimų korteles. Šis žaidimas yra daugiau nei tik kortelių kaladė, tai jūsų asmeninis vadovas, skirtas tyrinėti save ir kitus, atskleisti savo gebėjimus ir atrasti svajones.
Komplektą sudaro: 30 įvairių klausimų kortelės, kortelių dėžutė.
NAUDOJIMAS ĮVAIRIAS BŪDAIS:
Atraskite savo tikrąjį save: pasinerkite į savimonės ir savęs atradimo sritis. Mūsų klausimų kortelės yra kruopščiai sukurtos, kad atvertų duris jūsų slapčiausioms mintims, jausmams ir troškimams.
Ištirkite savo sugebėjimus: atpažinkite savo unikalias stipriąsias puses, talentus ir įgūdžius.
Atskleiskite savo svajones: kokie jūsų siekiai ir svajonės? Mūsų kortelės skatina įsivaizduoti savo idealią ateitį ir išsikelti prasmingus tikslus, atitinkančius jūsų aistras.
Tinka visoms amžiaus grupėms: nesvarbu, ar esate mokinys, studentas ar suaugęs, šios kortelės skirtos visiems, norintiems giliau suprasti save.
Teigiamų pokyčių katalizatorius: naudokite iš kortų gautas įžvalgas, kad priimtumėte pagrįstus gyvenimo sprendimus, skatintumėte asmeninį augimą ir pagerintumėte bendrą gerovę.
Žaidimo taisyklės:
1. Surinkite grupę dalyvių. Šį žaidimą galima žaisti atskirai arba grupėje. Sumaišykite savęs pažinimo klausimų kortelių kaladę. Pasirinkite patogią ir ramią erdvę, kurioje netrukdytų blaškymasis, kad būtų lengviau sutelkti dėmesį.
2. Jauniausias žaidėjas pradeda žaidimą, ištraukia kortelę ir garsiai perskaito klausimą.
Kiekvienas dalyvis paeiliui atsako į klausimą. Nėra teisingų ar neteisingų atsakymų – viskas priklauso nuo savirefleksijos ir asmeninės įžvalgos.
Skatinkite atvirumą ir sąžiningumą. Dalyviai gali patikslinti savo atsakymus tiek, kiek jiems patogu.
Visiems atsakius, kitas žaidėjas ištraukia kortelę ir procesas tęsiasi.
Galite pasirinkti žaisti iš anksto nustatytą raundų skaičių arba tęsti tol, kol visi pajus, kad įgijo vertingų savęs pažinimo atradimų.
3. Po žaidimo skirkite šiek tiek laiko apmąstyti atsakymus ir pasidalintas įžvalgas. Apsvarstykite, kaip jie gali būti pritaikyti jūsų gyvenimo ir asmeninio augimo kelyje.
Pasinaudokite informacija, kad išsikeltumėte naujus tikslus, puoselėtumėte savo talentus ir siektumėte savo svajonių.
4. „Savęs pažinimo klausimų kortelių“ privalumas yra tas, kad galite žaisti taip dažnai, kiek norite. Kiekvienas užsiėmimas atskleidžia naujus savęs suvokimo sluoksnius, padedančius augti ir tobulėti.
„Klausimų kortelės savęs pažinimui“ – tai universali ir vertinga priemonė, kurią galima įtraukti į pamokas, klasės valandėles ar neformalius užsiėmimus.
Asmeninis tobulėjimas: naudokite korteles pamokose ar klasės valandėlių metu, skirtuose asmeniniam augimui. Mokiniai gali ištirti savo stipriąsias puses, vertybes ir gyvenimo tikslus, kad geriau suprastų save.
Karjeros pamokos: karjeros konsultavimo ar karjeros užsiėmimų metu šios kortelės gali padėti mokiniams nustatyti savo interesus, įgūdžius ir galimus karjeros kelius. Šis savęs suvokimas yra būtinas norint priimti pagrįstą karjeros pasirinkimą.
LAVINAMI ĮGŪDŽIAI
Žaisdami „Klausimų kortomis savęs pažinimui“ galite ugdyti įvairius įgūdžius ir savybes:
Savęs suvokimas: žaidimas skatina gilią savirefleksiją, leisdamas asmenims atpažinti savo emocijas, vertybes ir įsitikinimus.
Bendravimo įgūdžiai: dalyviai praktikuojasi išreikšti savo mintis ir jausmus, skatindami efektyvų bendravimą ir saviraišką.
Kritinis mąstymas: atsakymas į mąstyti skatinančius klausimus skatina kritinio mąstymo įgūdžius.
Tikslų nustatymas: tyrinėdami savo svajones ir siekius, žaidėjai gali išmokti išsikelti prasmingus tikslus ir kurti veiksmų planus jiems pasiekti.
Emocinis intelektas: dalyviai įgyja įžvalgų apie savo emocines reakcijas, kurios gali padėti jiems valdyti emocijas ir užjausti kitus.
Sprendimų priėmimas: Asmeninių vertybių ir tikslų apmąstymas gali padėti priimti pagrįstus gyvenimo sprendimus.
Problemų sprendimas: dalyviai gali pritaikyti savo įžvalgas, kad veiksmingiau spręstų asmeninius iššūkius ir konfliktus.
Kūrybiškumas: klausimai skatina kūrybiškumą, padėdami žmonėms mąstyti „už ribų” ir žvelgti į gyvenimą naujoviškais būdais.
Empatija: kai asmenys dalijasi savo mintimis ir patirtimi, jie geriau supranta save ir kitus, skatina empatiją.
Atsparumas: savęs pažinimas gali prisidėti prie emocinio atsparumo, padėti žmonėms atsigauti po nesėkmių ir nelaimių.
Pasitikėjimas savimi: Pripažindami savo stiprybes, žaidėjai gali padidinti savo pasitikėjimą savimi.
Teigiamas mąstymas: žaidimas skatina pozityvų požiūrį, skatindamas asmenis sutelkti dėmesį į savo svajones ir siekius.
Klausimai diskusijoms ar veiklų apibendrinimui po žaidimo pamokose:
Koks klausimas jus labiausiai nustebino ar privertė susimąstyti ir kodėl?
Ar žaidimo metu atradote ką nors naujo apie save? Prašome pasidalinti ja su grupe.
Ar tarp grupės atsakymų buvo bendrų temų ar pasikartojančių atsakymų? Ką tai atskleidžia apie mūsų bendrą patirtį ir siekius?
Kaip žaidimas privertė jus jaustis? Ar patyrėte kokių nors emocijų ar įžvalgų, kurias norėtumėte aptarti?
Ar kuris nors iš klausimų paskatino jus persvarstyti savo tikslus ar svajones?
Į kurį klausimą jums buvo sunkiausia atsakyti?
Ar pastebėjote kokių nors skirtumų tarp savęs suvokimo žaidimo pradžioje ir savęs suvokimo dabar?
Kaip šiame žaidime įgytas žinias būtų galima pritaikyti jūsų asmeniniame ar profesiniame gyvenime?
Kokiais būdais savęs pažinimas gali būti naudingas mūsų santykiams su kitais ir kaip jį panaudoti, kad pagerintume savo bendravimą ir ryšius su draugais, šeima ir kolegomis?
Apmąstykite bendrą žaidimo patirtį. Kas jums jame patiko labiausiai ir ar rekomenduotumėte kitiems?
Ar yra kokių nors žaidimo klausimų, kuriuos norėtumėte dar kartą peržiūrėti arba išplėsti savo asmeniniuose apmąstymuose?
Šie diskusijų klausimai skirti palengvinti prasmingą ir apmąstantį pokalbį tarp dalyvių, skatinant juos pasidalinti savo įžvalgomis ir apsvarstyti, kaip žaidimas paveikė jų savimonę ir asmeninį augimą.